PNRAS – o oportunitate!

 

WhatsApp Image 2024-04-16 at 22.43.21 (4) WhatsApp Image 2024-04-16 at 22.43.21 (3) WhatsApp Image 2024-04-16 at 22.43.21 (2) WhatsApp Image 2024-04-16 at 22.43.21 (1) WhatsApp Image 2024-04-16 at 22.43.20

Activitățile pe care le organizăm cu acești adolescenți și preadolescenți sunt variate și fac parte din mai multe categorii în funcție de cele 3 momente ale unei ședințe.
Asta este organizarea pe care noi am găsit-o ca fiind cea mai la îndemână și simplă în munca cu grupurile de dezvoltare personală.

Așadar, în prima parte a întâlnirilor avem activități de cunoaștere și conectare a grupului care în principiu le alegem să fie cât mai dinamice pentru a ne dezmorți corpul în întregime, nu doar părți din el.

În a doua parte a întâlnirii alegem una sau două activități care fac scopul acelei întâlniri și acestea pot fi din următoarele categorii: activități de lucru în echipă, activități cu tematică socio-emotională, discuții ghidate pe diferite teme în grupul mare și/sau 2 grupuri mai mici, activități în care ne folosim imaginația și gândirea creativă, activității de sociometrie, activități psihodinamice (în special din tehnica psihodramatică), cum este jocul de rol, împărtășirea diferitelor experiențe în grupul mare sau în grupuri restrânse, ș.a.

Iar la finalul întâlnirilor rezervăm un timp pentru a face jocuri și exerciții de integrare și fixare, împărtășim ce ne-a plăcut, ce nu ne-a plăcut în acea întâlnire, ce am vrea să se întâmple în viitor în acest spațiu, dacă am învățat ceva astăzi și ce anume, cu ce plecăm sau dacă suntem recunoscători pentru ceva ce s-a întâmplat în acea zi sau în acea întâlnire.”

WhatsApp Image 2024-04-16 at 22.43.21

You may also like...